Grafisk Rådgivning
Jeg hjælper dig med at løfte din virksomheds grafiske udtryk til et nyt niveau, og står klar med gode idéer og anbefalinger.
Du får en design stærk sparringspartner og projektleder med på holdet. Så vi overholder tidsplanen, sørger for at budgettet holder og tager kontakt til trykkeri, webudvikler eller lign.
Jeg arbejder med metoden Emotionelle Kundetyper, som er et forskningsbaseret segmenteringsværktøj. Der giver dig indsigt i dine kunders emotionelle grund til at købe hos dig.
Målret din virksomhed via Emotionelle Kundetyper®
Betalt partnerskab*
Mine anbefalinger*
Tusind tak for din interesse i Emotionelle Kundetyper.
Her på siden har jeg samlet en række gratis ressourcer og budgetvenlige muligheder for dig, der ønsker at:
- få defineret en tydelig markedsføringsstrategi.
- spare tid og penge på markedsføringsindsatsen.
- sælge mere til flere tilfredse kunder.
- være bedre til at fastholde kunder.
- tiltrækkemindre prisbevidste kunder.
- forkorte og forenklekøbsprocessen.
- skabe bedre overblik, øge træfsikkerheden og intensivere marketingindsatsen.
- minimere fejl, tvivl og uenighedomkring markedsføringsstrategien.
- gøre det rigtige fra starten, så du slipper for at lave det hele om senere.
Det første jeg vil anbefale dig at gøre er at:
1: Tage kundetypetesten og blive klogere på din egen primære kundetype. NB: Kræver tilmelding til Institut for Kundetypers nyhedsbrev, men så får du til gengæld også et gratis mini-kursus i indbakken og et link til en 19 minutters gratis video med introduktion til kundetyperne.
2: Tilmelde dig et gratis webinar. De bliver afholdt løbende og er ofte målrettet til specifikke faggrupper såsom tekstforfattere, grafikere, webdesignere osv. så du kan vælge dét der passer dig bedst.
Hvis du herefter ønsker mere viden vil jeg anbefale dig at købe lommebogen. Er du interesseret i kurser eller noget specifikt fra kundertyper så skriv eller ring til mig. Jeg har selv har købt, og personlig erfaring uddannelsen.
*Jeg er affiliatepartner hos Institut hos Kundetyper. Det betyder, at hvis du køber materiale om kundetyperne via links på knapperne på denne side, så får jeg en lille erkendtlighed fra Institut for Kundetyper. Ønsker du ikke dette kan det købes direkte via kundetyper.dk
Sådan foregår en kundetype rådgivning
En kundetyperådgivning tages over 2 dage.
1. dag et møde på 2 timer
2. dag et opfølgningsmøde på 1 time.
Det kan afholdes online og/eller fysisk.
Rådgivningsmøde
✓ Introduktion til de 4 kundetyper
✓ Gennemgang af de 10 spørgsmål til valg af kundetype
✓ Klarlægning af handlingsplan
Opfølgningsmøde
✓ Forslag til, hvordan du skal bruge det på din hjemmeside, tryksager og i din markedsføring generelt.